Thursday 19 May 2011

Maaf.

Hello peeps! 
First of all, Fana nak minta maaf sebab dah lama tak update blog. Actually, Fana ada banyak gila idea tapi Fana malas nak menaip. Hehe. So, once again "I'm Sorry' hee.


I have been through a lot lately, but not to worry because everything was fun. Hehe. And I'm happy with my life. I have my family who loves me. My friends also love me. Especially, Mya and Zima. Hehehe. And of course, last but not least my one and only love Fahmi Izwan. YES! I'm totally happy with my life. 

So, I want to list what I have experienced so far here :


1. Macam yang Fana cakap dalam post Fana yang sebelum ni, Fana nak pergi Genting kan? So, Fana telah pun menjejak kaki kat sana pada 7 May haritu. I had a loads of fun there. And I've tried the 'space shot' for the first time. Hehe. It was fun eventho menyeramkan. sgt menyeramkan. And Fana masuk Ripley's Believe It or Not and Haunted Adventure. Okay, dalam Haunted Adventure tu mmg sangat seram. Fana menjerit sampai hilang suara and nak menangis pun ada and time tu Fahmi boleh gelakkan Fana. Menggigil Fana time tahu tak. Haha. 


2. Time pergi Genting tu, Fana dapat berkenalan dengan bakal mak merua Fana.hehe. Perasan. Macam Confirm je dapat jadi menantu dia.haha.


3. Relationship Fana and Fahmi pun okay so far. Kitaorang dah jarang bergaduh. Maybe sebab dua-dua dah matured kut.hehe.


4. Fana dapat 5 ekor anak kucing yang comel. 4 warna putih and seekor warna hitam. Cute sangat. Hehe.


5. Haritu pergi tengok wayang cerita kongsi dengan nenek Fahmi, mak cik dia and of course lah Fahmi ada sekali kan? haha. Nad cerita tu mmg lawak gila. Satu panggung tergelak bila tiba part kelakar. haha.


Erm, actually ada banyak lagi tapi Fana malas lah nak taip panjang-panjang. Bukannya ada orang baca pun kan? hehe. So, tu je lah kut yang Fana nak kongsi.

Btw, esok Fana ada kuiz agama and I haven't read anything yet. haha. Wish me luck k.


Much love,
Fana <3

No comments:

Post a Comment