Wednesday 13 April 2011

Guilty

Satu tragedi yang menyedihkan telah berlaku semasa Fana ingin bertolak ke kolej petang tadi. Something unexpected for me. So, here's the story..

Petang tadi hujan. Heavy gila lah kan. Masa Fana nak keluar, Ibu Fana tolong payungkan Fana ke kereta *I love you IBU*. She said drive carefully and I just smile at her. Then, bila Fana dah masuk kereta. Fana lap lah segala apa yang basah disebabkan terkena air hujan tadi. 

Dah siap semua tu, Fana pun bersedia untuk bertolak. Fana turunkan handbrake, tekan brake and masuk gear 'R'. Then Fana pun reverse my car carefully. Tengok side mirror, tengok cermin pandang belakang, semuanya clear. Alhamdulillah. 

Then, bila sudah reverse, mata fana terpandang sekujur tubuh kecil sedang menggelintin *ala, macam nak mati tu.  and I was like 'Ya ALLAH!. Kasihan. Sungguh kasihan! Yes, its me. I hit that thing. Its a cat. CAT! Sumpah, Fana betul-betul tak sengaja and i didn't realize it was sitting at the back of my car Tyre. And now, I feel so guilty. I'm sorry cat. Fana tak sengaja ;(

Luckily it is not my cat. It is just a cat that just come by to my house to eat. Pity him. It's small. It's a kitten. I couldn't imagine if I hit of of my cat especially Garfield. I'm sorry cat. That's all I can say. I am really sorry ;(

No comments:

Post a Comment