Friday 29 April 2011

I miss you ;(

Currently, I miss my Berry-Berry ;( It 's almost two weeks. Dah nak masuk dua minggu dah dia ada kat kedai tu untuk di baiki tapi masih belum siap lagi. Seriously, rindu Berry-Berry. Kalau ada dia, dia boleh temankan Fana malam-malam. Boleh dengar lagu kat situ, boleh tengok gambar Bby before tidur. Hhmmm.. Now, I just using a RM100 phone. Sedih je kan? Bila lah nak siap. Fana rasa macam nak saman je kedai yang repair tu. Kenapa lah lama sangat.Haish! Tak suka tak suka!



Btw, I just got one video posted by one of my best friend, Zima. Terharu tau Zima buatkan video ni untuk Fana and Mya. Cepat-cepat lah balik sini yee.. Boleh keluar sama-sama and record video sama-sama lagi. Hehehehe.


And this is the video posted by her ;)









p/s : I love you friend ;)

No comments:

Post a Comment